niedziela, 26 stycznia 2014

Nowe opowiadanie

Witajcie kochani !
Z góry przepraszam za tak długą nie obecność. Wiele razy próbowałam coś napisać, ale przez moje przerwy w pisaniu , totalnie straciłam wene na to opowiadanie ;/
Możliwe,że może uda mi się  je skończyć , ale jeszcze nie teraz.
Chciałabym Was natomiast zaprosić na moje nowe opowiadanie  o Cristiano.
To akurat jest już napisane i będę jedynie wrzucać rozdziały co tydzień lub dwa :)
Bardzo prosiłabym Was o opinie , zostawcie po sobie ślad pod rozdziałem na Cristiano and Sandra
Na dole zostawiam link.
Kocham ;*

http://cristiano-and-sandra.blogspot.com/





10 komentarzy:

  1. Czemu ten twój nowy blog zniknął ? :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Link nie działa...szkoda. Świetnie piszesz. Mam nadzieje, że dokończysz To tutaj opowiadanie...jest genialne:):)Pozdrawiam. Natalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że chyba jednak zmieniłaś zdanie... chętnie bym przeczytała jakąś twoją historię ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział 12 na www.el--tiempo--de--ti.blogspot.com. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdział 13 na www.el--tiempo--de--ti.blogspot.com. Zapraszam :)

      Usuń
    2. Rozdział 14 na www.el--tiempo--de--ti.blogspot.com. Zapraszam :)

      Usuń
  5. Zapraszam na epilog opowiadania o piłkarzu :) http://dreeaaamss.blogspot.com/ Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na dwójkę. ;)
    nigdy-nie-odchodz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na trójeczkę. ;*
    nigdy-nie-odchodz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zagadki-detektywistyczne-emmy-joanny.blogspot.com <-- zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń